Sunday, October 9, 2011

Awan Petang




Sememangnya aku suka menangkap gambar awan dari dalam kereta yang bergerak... 
Marilah kita melihat keindahan alam ciptaan Allah ini dengan penuh kesyukuran.
Setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya.

5 comments:

ejai_ej said...

nampak ROL.. huhuhu.. terbaek...

IMANSHAH said...

santekk

afzan said...

yup dari dulu sampai sekarang, gambar di dalam kereta jugak menjadi kesukaan cik enol kita ni

Faaein Talip Roy said...

yup.. betul tu.. saya pun suka tembak2 dari dalam kenderaan.. tapi tak delah dapat tembak pic sehebat miss enol.. hehehe... nice pic!

suka sangat tengok awan.. ciptaan-Nya indah2 belaka.. [^^,]

adrenalina said...

ejai : yeah...nampaknya ejai nampak apa yg cuba saya nak tangkap..tapi sbb ada kit lens jer so inilah yang paling dekat

imanshah : serima sasih hehehe

afzan : hahaha...sbb cik enol kita suka sangat duk dalam kereta

faaein : ish maner ader...faaein pun hebat jugak!