Monday, January 23, 2012

Drive time cuti rayer


Bila rupa pemandangan semasa memandu kereta begini......

                                                          masa ni lah kita nak uji keimanan kita... ada tak separuh nya itu..
                                                          kerana "Sabar itukan separuh daripada Iman"


Yang penting korang janganlah stress sangat biler tengok kereta bersusun-susun kat depan tu...
luaskan pandangan mu dan lihatlah hamparan dunia yang Allah ciptakan
agar hamba2nya dapat bersyukur dan merasai nikmatNYA...


tapi AWAS!!! yang memandu jangan ralit sgt tgk pemandangan...fokus kat jalan raya pun jgn lupa


Berhati-hati di jalan raya...
Ingatlah orang tersayang...

4 comments:

黄清华 Wong Ching Wah said...

Jumpa lagi K

IMANSHAH said...

salam

kat mana tu..awak ada FB tak?

syakey said...

jem2 ni malas. tapi kalau pakai kete auto takpe. XD

teratai said...

jenuh kena tunggu tu,memang kena sabar nih!