Friday, June 15, 2012

Pesta Wau Pantai Geting Kelantan 2012



Cuti sekolah pertengahan tahun baru-baru ini. Sempat lagi ke Pesta Wau yang berlangsung di Pantai Geting, Tumpat, Kelantan. Tahun lepas dah pegi... tahun ni pergi lagi. Thanks to my fren...Amani yang sentiasa up2date pasal event2 kat Kelantan. hehehe... aper pun tahun ni Tahun Melawat Kelantan. Patutlah meriah jugak tahun ni dengan macam2 pesta.

Dalam perjalanan ke Pantai Geting ni... terperasan lah signboard "Bunohan" ... alah yang mcm filem Bunohan tu... ye lah kalau dulu lalu jer...baca gitu jer...tapi bila dah ada filem Bunohan tu...terus xcited biler tgk signboard tu hehehe


Antara peserta yang menyertai Pesta Wau Antarabangsa ... tapi xder lah aku gi interview dia pulak dari negara mana..hahaha (nasib baik tak kerja wartawan kan)


Tahun lepas aku perasan ada jugak jentolak ni...mmg aku rasa jentolak ni sebahagian daripada pesta ni kot...nak rata2 kan pasir kot.


Adik aku yang sedang termenung jauh air pantai yang aku larang sekeras-kerasnya untuk tidak sesekali merendamkan kakinya ke air pantai itu...(bukan aper...kami xbawak baju lebih). Kejam..kejam...hahaha

Tak tahu naper...tapi budak ni comel sangat cara jalannya hahaha

2 comments:

manny said...

hehe..oghe pn buat record thn ni smpai tiga kali g pantai geting tu thn ni. lol. tanned perabes muka!! Last day oghe g tu oghe jumpa kerabu maggi enon kt situ. first time jumpa!! Rugi x jumpa ms g ngan enon tu. huhu. nnt next week oghe jd tour guide utk couple omputeh..huhu. tu oghe nk tanya psl siti khadijah kt enon tu. enon br lps g sana? die ada jual kuih muih oghe kelate dop situ?

afzan said...

rugila aku tak gi. masa tu ada kat kubang kerian. cis!