Sunday, August 26, 2012

Selamat Tinggal Kampung... Selamat Datang Tempat Kerja

Assalamualaikum...!!!

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir dan Batin!

Memang agak terlambat aku post pasal raya ni...padahal hari ini sudah seminggu kita beraya. Aku tulis post ni pun ketika aku sudah sampai ke Sarawak...hahaha. Baru tengah malam semalam sampai ke Kuching dan tengah hari nanti bertolak ke Saratok. Terpaksa bermalam kat sini memandangkan kali ini aku tidak dapat tiket yang dikehendaki...terpaksalah ambil yg mana ada....(tu lah akibatnya xbeli awal2 tiket raya!!!)

Raya kali ini aku rasa sgt cepat masanya berlalu...tambah2 lagi kalau masa tu banyak makan jem kat atas jalan raya hahahah....xcayer..tengok lah tangkapan2 aku yang aku ambil dari kereta ini...hehehe



Ini jalan yang menuju ke jambatan tendong.... mau setengah jam sampai ke traffic light....

Sekarang dah xberaper jammed dah ...

On the way balik ke Pasir Mas, selalu suka tengok masjid ni yang warnanya hijau...kali ni kubah masjid nampak sgt cantik dgn cahaya matahari pada waktu petang ... malam pun cantik ...kalau org masjid tu pasang lampu lah...



Dan akhirnya sampai juga ke Pasir Mas.... =)

Walau pun asalnya mcm xder motivasi nak datang semula ke tempat kerja ni...tapi lepas baca status kawan2 aku yang bersemangat tinggi ...aku rasa bersemangat jugaklah nak kembali ke tempat kerja!! hahahah

4 comments:

FaZiLa said...

tokdan nak gi brayo rumah enol tahun ni.. huuu.. rindu geng RTBN lah. huwaaa

Faaein Talip Roy said...

betul tu.. cepatnya masa beraya abes... huhuhu.. sabar yer kak..

selamat mengajar.. =)

adrenalina said...

fazila : hohoho...xper lah mekla...kami pun xsempat buat gathering semua-semua orang...jumpa sikit2 jer

adrenalina said...

FAAEIN : hohoh...bersabar itu separuh daripada iman kan