Sunday, December 25, 2011

Sunday's Flower




"A morning-glory at my window satisfies me more than the metaphysics of books." - Walt Whitman ( Poet, 1819-1892).




Gambar pokok seri pagi @ kembang pagi ni aku tangkap kat Taman Tengku Anis, Kota Bharu Kelantan. Mungkin sbb aku pergi taman tu tengah hari so xbanyak lah bunganya yg berkembang kot...hahaha...ye lah namanya pun pokok kembang pagi kan??? Dalam banyak2 daun tu...hanya 2 bunga jer yg aku jumpa...xcaya tgklah gambar kedua ni...kalau korang boleh perasan kat mana letaknya bunga itu...

6 comments:

Nur-nba said...

Cantik.. Mungkin terselit dicelah2 daun .. hehe

wa khairul onggon said...

Nang kachak... Mun kmk pandei terkomen lam bahasa malaya eboh ktk eran.. kmk tuk pelupak.. blog rang swak pun kdg2 kmk x ingat hehe :)

eelobor said...

memang...waktu pagi jer dia berkembang

ahsfantasy24 said...

Seri Pagi!
Ngapain ngak dijak ke taman sana?
:P

Latest Post:
1. Bukan manja gedik mengada-ngada nak selalu berteman.
2. Rozita Che Wan Bertudung: Alhamdulillah.

IMANSHAH said...

selalu je petik masa kanak2

Faaein Talip Roy said...

yer.. saya nampak bunga ungu tu..

eh bunga tu sama cam bunga ungu yang selalu saya ambil tu.. tapi bila direnung2.. ada lain sket.. ^^,

selamat tahun 2012.. miss adrenalina.. ^^,