Sunday, December 2, 2012

Taman Tamadun Islam ...aku datang !!!


Salam semua...

    ini sambungan entri aku pergi Kuala Terengganu ... hehehe. Akhirnya selepas penat berjalan di sekitar Pasar Payang tu... aku ke Taman Tamadun Islam pula melihat monumen2 masjid yang menjadi simbol sesebuah negara... mmg taman tu agak besar dan penat jugak lah kalau berjalan kaki. Oleh sebab itu ada TRAM yang disediakan...(mcm keretapi kecik lah)...  Fee masuk ke taman ni adalah RM20 di mana korang akan dpt voucher RM2 utk beli makanan dan RM2 utk beli cenderahati... tak semua lah aku upload monumen2 yang aku tangkap tuh...aper pun... seronok tengok monumen2 ini semua dan kira macam jogging jugak lah aku dengan adik aku...sbb kami rela tak naik tram tu konon nak menikmat pemandangan sepuas2nya...












p/s: mungkin ada beberapa monumen yang korang boleh cam kan????

1 comment:

Nurr Kasih said...

tak pernah sampai Terangganu lagi.. teringin nak ke Pasar Payang :)