Sunday, February 19, 2012

Bila ke waterfront Kuching, Sarawak


Gambar bangunan ADUN ni korang mesti tangkap ...kira2 mcm tugu kucing kat tengah bulatan tu jugaklah...sbb dah jadi trademark bila berjalan2 kat waterfront ni...



Satu lagi pemandangan bangunan yang korang mesti nak tangkap gambar juga... disamping perahu2 tambang yang berada ditepi2 tebing




Kat sini paling cantik bila tgh sunset... 
sbb dapat tengok sunset dan Gunung Santubong sekali...erm kalau xsilap tu gunung Santubong...





Macam biasa... walaupun warna kulit xsama ...kamera pun xsama ....
tapi kita tetap kongsi satu pemandangan indah yang sama... 
yang kita nikmatinya bersama dan semestinya kita harus bersyukur dengan segala nikmat yang Tuhan berikan ini....


5 comments:

reenapple said...

gmbar laut tu lawa.. =)

adrenalina said...

hahah...tu bukan laut lah...tu sungai...

黄清华 Wong Ching Wah said...

Really like the first one !

Nurr Kasih said...

subhanallah sungguh indah pemandangan senja di waterfront. pernah ke sini thn 2005 he. ada rezeki nak dtg sana lagi :)

adrenalina said...

wong : terima kasih!!! =)
nur : Insya Allah...