Wednesday, February 1, 2012

Through the windows


Mungkin bila korang tengok gambar ni macam xder motif langsung kenapa aku snap gambar ni...
tapi...itu lah yang terjadi bila orang yg suka tangkap gambar ni dah xtau subjek aper nak ditangkap....

Apa perasaan yg korang dapat rasakan bila tengok gambar ni????

6 comments:

黄清华 Wong Ching Wah said...

nice idea ..

far_red said...

Assalamualaikum.

Pada saya gambar ini menggambarkan cahaya yang muncul di sebalik kegelapan. Begitu juga dalam kehidupan kita jika ditimpa kesusahan, pastinya ada sinar di hujung jalan...

adrenalina said...

Wong : =)

adrenalina said...

far_red : w'slm... wah begitu tersirat sekali perasaan yg digambarkan oleh far_red ni hehehe aper pun...sy setuju...di hujungnya pasti ada sinarnya...walaupun awalnya berdepan dgn kegelapan...

ahsfantasy24 said...

gambar ni mcm bawa makna seseorang
yang terperangkap. Dia mampu melihat
dunia luar, tapi dunia luar tu bukan
milik dia :)

afzan said...

nasib baik langsir tu takde comot2 bekas hingus.hahahha