Sunday, March 11, 2012

Cameron Highland @tengok ladang teh!!!











Cuti sekolah yang menyebabkan semua daun2 teh kat sini terkejut sbb tgk ramai sangat pelancong.
Aku hampir2 terjatuh kat sini sbb tanah licin...nasib baik xjatuh!!!


 Teh yang kami minum namanya Cardamon Tea... saper2 yg xberani nak try flavour pelik2 jgn cuba teh ni ek hahaha....tp aku suka jer =)

5 comments:

Syam said...

Puhh..hijau je mata ni..bile la bleh pg lg ;)

Budak Kampung said...

xpenah p lg.....sob3

adrenalina said...

to Syam n Budak Kampung ... don't sad-sad... nanti ada lah tu peluangnya!!! like me...dah bertahun2 asyik dgr org lain duk cerita bestnya gi cameron...at last dpt jugak ku sampai di sana!! (boleh menabung duit dari sekarang hehehe)

syakey said...

gambar miniature tu cantik!!

afzan said...

lama aku tak ngeteh kat sini. ok next vacation is cameron :)