Wednesday, November 21, 2012

Sarapan Apa pagi ni pak Belalang?



Salam semua....

Lama dah tak tangkap gambar haiwan2 kecil...walaupun aku ni xder lah xpert giler bab2 gambar macro ni tapi kadang2 kalau terasa nak tangkap...tangkap jugak hehehehe... tapi guna kit lens jer ... aku setakat ni masih setia guna kit lens... cukuplah setakat itu sahaja. Kalau ada rezeki lebih dan ada keperluan aku upgrade kan... tapi setakat ni... cukup ini sahaja. =)



 ohw... rupanya pak belalang makan daun yer....




Lokasi : halaman rumah makcik aku
Masa   : kenduri kahwin sepupu aku.... masa ni tgh tunggu bila lah pengantin tu nak masuk rumah hahaha

4 comments:

黄清华 Wong Ching Wah said...

Good catch in the morning !

Budak Kampung said...

cantiknyaaaaaa:)

Lai Alam said...

oh, xyah beli macro lens yg mahal2.. boleh beli macro converter. mcm filter tu bleh attach kat lens aja. survey kat kedai

adrenalina said...

lai alam : ohw ... nak survey lah hahaha