Sunday, January 16, 2011

Dlm Hati Ada Taman

Morning!!!

Opss..apasal jiwang pulak pepagi ni? Entri tajuk ni takder kene mengena dgn perasaan aku skarang..cuma mungkin rasa gembira bila bangun pagi tengok bunga yang ku tanam kat depan rumah sewa aku mekar membunga dan ada pulak kumbang2 mencari makan kat situ..hehehe... walaupun tempat yang aku tanam bunga itu hanyalah tanah sekangkang kera jer..tapi xperlah..janji ada bunga.huhuhu....abaikan rumput2 yg tumbuh kat tepi2 sebab aku tak sempat lagi nak bersihkan.

Taman ni "in progress" lagi.... nanti kalau dah cantik sikit aku upload lagi ek...


4 comments:

Syam said...

Salam...
Adrenalina
Bunga tu cantik sangat
Sayang amek dari jauh..tenggelam dalam background yang busy.
Cuba amek closeup, dinding kuning tu bole jadi background yg sgt cantik.
Just my 2 cent ;)

ReEnApPLe said...

oloss... sikit sangat bunganya.. huhuhu.. takpela... membuat budi pada tanah yg sekangkang kera itu... ahakz..huuuu

adrenalina said...

syam :hahah background yg busy dengan rumput rampai...anyway thanks bagi komen...nanti adrenalina try amek lagi!! bila bunga2 dh bnyak n background dibersihkan! hehehe

epal ijau: ish..ish..ish...kata nak bersara..

Syam said...

U're welcome...btw, u have the talent :)