Sunday, January 16, 2011

Rupanya lepas ujan, matahari muncul bersinar.




Petang itu hujan....
aku ingatkan aku tidak akan bertemu dengannya... tapi dalam perjalanan aku bertemu dengannya juga.
Kerana bila hari hujan, tak semestinya kita tidak akan berjumpa dengan mentari lagi.
...

Itu set induksi jer..huahuahua. petang tadi aku sempat mengajak member2 aku untuk pergi menjelajah Gerigat... Gerigat adalah satu perkampungan yang berada di muara sungai di daerah Kabong, Sarawak. Kebanyakan penduduk di sini menjadi nelayan...kat sini ada juga tempat memproses obor2.







obor2 yang terjatuh kot...tertinggal kat atas kayu jeti



Dalam perjalanan pulang...sempat menangkap beberapa gambar sunset...hohoho...suka2x. Walaupun masa tangkap gambar ni aku jadi blur kejap nak guna mode aper...last2 guna yg auto lah sbb aku sebenarnya berhenti kat tengah jalan ..huhu




3 comments:

Syam said...

Wah...
Awk ni org Gerigat ke?
Dah pnah pg pantai Kabong?
Cantik gak kat sane :)

adrenalina said...

eh bukan...pergi mkn angin kat Gerigat...kerja kat sini... a'ah pantai Kabong pun pernah pergi jugak..cuma dulu masa pergi Kabong xbeli kamera lagi hehee... nantikan entri yg akan datang utk Kabong!

apol90 said...

ni kampung saye lah....