Thursday, June 16, 2011

PoLaRoid... the instant camera!


Cuti yang lepas, sempat aku menolong kawan aku dalam kenduri kahwinnya. Aku dan beberapa kawan aku ditugaskan untuk menjaga meja guestbook.... memang kreatif sekali untuk mengdokumenkan tetamu-tetamu yang bertandang memeriahkan dan meraikan pasangan raja sehari. Kawan-kawan si pengantin yang hadir berpeluang menulis ucapan tahniah dan nasihat kepada pengantin dan bersama2 dengan ucapan tahniah dilekatkan sekali dengan gambar Poloroid mereka... mmg seronok sekali kerana semua tetamu yg dijemput utk menulis guestbook ni agak sporting dan sangat teruja apb kami menangkap gmbar mereka. Dan aku berkesempatan mencuba kamera polaroid ini hehehe

~ini entri ke-100~

3 comments:

Nurr Kasih said...

congrats entry yg ke 100 :).

good idea kan. msti tetamu teruja. kamera ini guna filem ye adrenalina? pics terus siap msa tu ye? hehe byk tya plk :)

adrenalina said...

Nur : yup guna filem paloroid...kami tolong kira kos utk satu keping gmbar adalah RM3... gmbar tu terus siap masa tu n kami terus lekatkan kat guestbook tu...huhuhu...leh buat kat kenduri nanti hehehe...tapi kene pinjam kamera org lah kot hahah

afzan said...

wah sangat kreatif. sape2 yang masih bujang tu, bolehla fikir2 idea untuk macam mana buat guestbook nanti :)