Sunday, August 14, 2011

13 Ramadhan 1432H


Hari ini hari yang ke-13 berpuasa. Memang cepat masa berlalu ditambah lagi dengan kesibukan di tempat bekerja. Apa yang menarik berbuka puasa di Sarawak ini adalah waktu berbuka puasanya adalah lebih awal daripada tempat kampung aku hehehe... hari ini... 6.48 pm dah bukak puasa. Selalunya bila telefon rumah... adik2 kat rumah mesti dengki sbb kakaknya berbuka puasa awal hehehe...tapi yg xbestnya..kenelah bangun sahur awal ye..huhuhu. 5.08 am dah masuk waktu imsak. Makna nya jam 4 pagi dah kene bangun nak panaskan lauk2 utk sahur. Apepun...mood sekarang ni...xsabar nak balik kampung! Kalau tetiba terdengar lagu raya especially tajuk Di Perantauan tu huhuhu...mmg boleh je tetiba berlinang air mata hahaha... k SELAMAT BERBUKA PUASA!!!

7 comments:

IMANSHAH said...

salam

wah bila awak balik pasir mAS?

adrenalina said...

imanshah : w'salam...abis sekolah ari jumaat tu terus balik! tapi macam biasalah...orang di seberang laut ni jauh perjalanannya sikit...xsampai kalau guna kereta je hahaha. Insya Allah hari Sabtu sampai pasir mas! =) (*ada mood nk nyanyi lgu blk kg ni)

Nurr Kasih said...

salam adrenalina..
wah tak sabar dah nak balik kg ye?? hehe.

suka pic lampu tu. kreatif :D

adrenalina said...

salam nur kasih!!!

hahaha..mmg tgh menghitung hari je... suka ambil gmbar lampu yg cantik2...hehehe.thanks ya!

IMANSHAH said...

saya udah sampai tempat ni

EB said...

Salam Ramadhan..

Smart and kreatif..

adrenalina said...

EB : salam ramadhan jugak...terima ksh EB...dan terima ksh folo =)