Tuesday, August 2, 2011

Sahur Pertama Bulan Ramadhan Ini




Aku dedikasikan entri kali ini untuk menghargai kawan-kawan aku yang telah bersusah-payah membuat surprise utk aku semasa aku menyambut hari lahir ku yang ke-27. Buat pertama kali dalam sejarah hidup aku menyambut hari lahir pada waktu sahur pada 1 Ramadhan ... dalam keadaan yang agak mengantuk kami makan kek hari lahir yg sgtlah sedap...terima kasih buat kawan2 aku... Yayan & Aida & Minda & Izan

hari itu...aku berpuasa dgn senang dan tidak terasa sgt puasanya mungkin sbb hati gembira ... tenghahari itu juga kami terus pulang ke tempat kerja untuk meneruskan perjuangan! 

Selamat Berpuasa Semua... 
Kali ini aku berazam untuk lebih mendekatkan diri kepada Allah dan berubah ke arah yang lebih baik lagi. 

5 comments:

Syam Tajuddin said...

Ur birthday?
Happy blessed birthday! ;)

adrenalina said...

syam : yup..my 27th birthday... =) terima kasih...

Sudir Suichi said...

bak kek sket~~hehe

adrenalina said...

suichi : hahaha...sori..dh abeh dah

IMANSHAH said...

wah, haha

awak org pasir mas ye