Thursday, April 28, 2011

Hati Berdebar2... Mata belah kanan asyik bergetar2 pulak


Pagi tadi ...

" tangan dan kaki dah sejuk abis... hati pulak berdebar-debar... mata belah kanan pulak asyik bergetar2...adakah sbb aku lapar x breakfast lagi??? ataupun disebabkan oleh kertas2 soalan utk ujian yg belum siap dan tarikh hantar ke bilik kebal semakin hampir??? ataupun sbb aku kene bagi ceramah tengah hari tu pulak??? argh!!!!"

Tengah hari tadi ...

"dh lega sbb dah abis bengkel ceramah menjawab soalan peperiksaan utk subjek yg aku ajar!!!fuh.. mmg tobat lah... aku mmg ada penyakit allergic sikit dgn mikrofon..huhu. dalam hati aku berkata...aku mmg begitu kagum dgn saper2 yg boleh bagi ceramah scr spontan dan menarik perhatian penonton"

Malam ini ...

" aku rasa AKU NAK BALIK!!!!"  .... sabarlah wahai HATI...










=(

No comments: