Tuesday, May 17, 2011

tart telur... my style





Petang yang agak mendung tadi dipenuhi dengan jayanya!! Sudah lama sebenarnya berniat nak mencuba membuat sendiri Tart Telur... 
Akhirnya pada petang tadi, tercapai hasratku nak mencuba membuat sendiri tart telur. terima kasih kepada laman web resepi.com yang menjadi sumber resepi... dan tidak lupa juga kepada dua kawanku yang sama2 membantu menguli dan memukul telur hehehe.. aku pulak ala2 ketua chef ...hahaha. Korang tengok lah sendiri rupanya...mmg xder rupa yang kat kedai pun huhuhu...tapi nasib baik mmg boleh dimakan...cuma kene ubah sikit kot kerak dia tu...biar lagi lembut dan cair dimulut hehehe. Esok dah mula bersekolah kembali...cuti yang agak lama ni membuatkan aku bosan pulak berada di rumah...tidak sabar rasanya nak pergi ke sekolah esok !!! =)

7 comments:

IMANSHAH said...

percubaan anda berjaya!!

wa khairul onggon said...

Wassehhh... suka suka suka... suka gambar ktk ambik ya :)

Syam said...

Nak gak :D

Nurr Kasih said...

sungguh berdedikasi..xsabar nak pi sekolah tu :).
mesti sedap kan...dah ada rupa dah tart tu.

Faaein Talip Roy said...

perghh.. nampak sedap jugak tu.. takpe2.. pas ni leh buat lagi...

afzan said...

nampak macam sedap. cuba try skit macam mana :)

Nur-nba said...

Sedapnya.. nak sikit boleh.. hehe