Thursday, March 24, 2011

Antara Encik Kumbang dan Cik Bunga

Nampak seakan En. Kumbang keseorangan .... dunianya nampak meriah tapi hakikatnya dia sendirian

dan



Cik Bunga pula menangis kesedihan...seorang diri juga.


Hahaha... sajer buat caption macam tuh...ada kene mengena tak dengan gambar???

8 comments:

Nurr Kasih said...

cute..nurr suka pic warna pink :D. hehe caption kena mengena juga dgn gambar..

namun percayalah wlupun kdg2 diri rasa bersendirian, ada DIA di setiap langkahmu.

Mamachia said...

cantik pic...sayang si kumbang membelakang sedang merajuk rupanya...:-)

Ayuni said...

that is so beautiful!

IMANSHAH said...

macam kumbang plastik je

afzan said...

bunga tu bukan setakat menangis je, meraung bagai tu. tengok air pun dah tau :)
aku, dia & lensa

adrenalina said...

nur : terima kasih mengingatkan saudaramu yg sering pelupa ini hehehe

mamachia : dia pandang belakang sbb dia xpandang pun kat bunga depan ni hahah

ayuni : thanks..praise to Allah for him is the CREATOR...

imanshah : aik..mana tau itu plastik???huhu

afzan : erm betul lah..rasanya bunga tuh dah xdpt tadah air mata byk sgt

Shatra said...

sya suka foto bunga tu..fokus ctk n bokeh menawan

adrenalina said...

shatra : wah...terima kaseh!!! nmpaknya rasa smakin bersemangat nk tembak gmbar lebih ctk!!!