Thursday, March 10, 2011

Rehat Sekejap...Nyaman Minum Kopi Tuk



Rehat Sekejap... "Nyaman Minum Kopi Tuk Tek" org Sarawak madah...

Nyaman = sedap
Tuk = itu
Tek = aku selalu dgr org sini suka tmbah "Tek" kat belakang ayat...agaknya mcm perkataan "Lah" kot
Madah = cakap

Eh..tetiba jer mengajar bahasa Sarawak kat sini..heheh...
Sesajer jer sbb esok adalah hari terakhir persekolahan sebelum cuti sekolah bermula!!!
Dan yang seronoknya aku akan pulang ke kampung...maybe akan rehat kejap dari blogging nih huhuhu. tapi tengok lah kalau ada kesempatan...mungkin dapat jenguk blog kot.

Orait..oh Airport...here I come with my big luggage...saper2 yang balik kampung jugak utk cuti sekolah nih... Selamat Pulang Kampung!!!




Until the next entry!!! 

bye..bye

...

(^-^)



7 comments:

Nurr Kasih said...

hujung minggu ni balik kg ye? selamat bercuti..bestnya :D

Faaein Himura said...

selamat bercuti.. bestnya.. dia cuti lama.. saya? hari ahad nak balik dah.. senin dah mula skolah balik.. huuuu.. =_=..

Syam said...

Cik adrenalina,
'tek' tu bermaksud 'tadi'..macam: nya lah yang nunggah ko tek, maksud nya, dia lah yang panggil ko tadi ;)

Hafriz Mohamad said...

uwah!! ziarah Sarawak.. nk ikut! heheh~

Sudir Suichi said...

aku juga bercuti!! yahuuu~~

afzan said...

dah pulang dari kg ni takkan takde ole-ole kot kat kamik di sarawak ni?

betul ke madah aku guna ni?hahah

adrenalina said...

syam : ohw hahaha...kamek sik pandey gilak kalaka swak tek..

suichi : dah abis dah cuti huhuhu

afzan : ole2 hahaha... bagi ole2 tengok gambar je lah hahaha